2007年7月5日 星期四

EQ

朋友,請問你地覺唔覺得自己0既EQ越黎越低?
我而家正面臨緊依個非常嚴重0既問題
番工、係屋企、拍拖,時時都係咁,時時都會因為少少唔如意0既事就大躁特躁
在別人眼中,顯得我好白痴、好唔成熟
好想改,但改唔到,控制唔到自己
我懷疑,自己有都市病:鬱躁症

4 則留言:

ss_ter 提到...

唔知有冇藥可以食呢?

pinoyan 提到...

沒有
除了自我開解外
我找不出另一條路

b-t 提到...

有時要「自我開解」,難過登天

CAR LO 提到...

你同人傾下... 當然唔係同當事人.. 好似tiffany/vincy 咁 寫 網路小說咁同人share 會開心小小